• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

Arnavutköy Kaymakamlığı
Arnavutköy Kaymakamlığı
Arnavutköy Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İmza Yetkileri Yönergesi Kaymakamlık Birimleri Hizmet Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • ARNAVUTKÖY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    İnternet Kafe İşlemleri Kamu Hizmet Standartları Tüketici Hakem Heyeti
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular 2021 YILI TOPLANTI TAKVİMİ
  • İLETİŞİM
°C
17
Nisan2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
  • ARNAVUTKÖY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • İnternet Kafe İşlemleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Tüketici Hakem Heyeti
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • 2021 YILI TOPLANTI TAKVİMİ
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • İnternet Kafe İşlemleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Tüketici Hakem Heyeti

KAMU HİZMET STANDARTLARI

Yazı İşleri Müdürlüğü Hizmet Standartları

ARNAVUTKÖY KAYMAKAMLIĞI 

  KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU 

 

SIRA

NO:

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(En geç süre)

 

            1.

3091 SAYILI TAŞINMAZ MAL ZİLYETLİĞİNE YAPILAN TECAVÜZLERİN VALİLİK  VE KAYMAKAMLIKLARCA ÖNLENMESİ

1-Matbu dilekçe,

2-Kira kontratı, (varsa)

3-Tapu belgesi vs. (varsa)

15 Gün

 

            2.

4483 SAYILI MEMURLAR VE DİĞER KAMU GÖREVLİLERİNİN YARGILANMASI HAKKINDA BAŞVURU

1-Şikayet Dilekçesi

 (Dilekçede bulunması gereken hususlar: Şikayetçinin adı, soyadı, adresi ve telefon numarası, şikayet edilen memurun adı, soyadı, çalıştığı kurum)

30 + 15 Gün

 

            3.

4341 SAYILI MUHTAÇ ERBAŞ VE ER AİLELERİNİN ÜCRETSİZ TEDAVİLERİNİN SAĞLANMASI HK.

(MUHTAÇLIK KARARI)

1-Başvuru formu  (muhtar onaylı),

2-Askerlik Şubesi Başkanlığından, asker olduğuna dair belge,

3-Nüfus cüzdanı fotokopisi.

15 Gün

 

           4.

5434 SAYILI EMEKLİ SANDIĞI KANUNU GEREĞİNCE

(MUHTAÇLIK KARARI) 

1-Matbu Dilekçe, 

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri)

 

15 Gün

 

 

            5.

5510 SAYILI SOSYAL SİGORTALAR VE GENEL SAĞLIK SİGORTASI KANUNU GEREĞİNCE (MUHTAÇLIK KARARI)

1-Matbu dilekçe, 

2-Mal Bildirim Formu, (2 adet)

3-Nüfus cüzdanı fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık kurulu raporu (%40 ve üzeri),

15 Gün

 

           6.

YURT DIŞI BAKIM BELGESİ  TASDİKİ

Yurt Dışı Bakım Belgesi formu

(Bilgisayar veya daktilo ile doldurulmuş muhtar onaylı)

10 Dakika

 

          7.

APOSTİLLE  TASDİK İŞLEMİ

Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf Ülkelere gönderilecek olan resmi belgeler (İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçede bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınan resmi belgeler ve noter tasdikli belgelerin imza tasdik işlemi vs.)

10 Dakika

 

         8.

634 SAYILI KAT MÜLKİYETİ KANUNUNA 2814 SAYILI KANUNLA EKLENEN EK-2 MADDE GEREĞİNCE; GÖREVLERİ NEDENİYLE TAHSİS EDİLEN ORTAK KULLANIM ALANINDAN (DIŞARIDAN ATANAN YÖNETİCİ, APARTMAN GÖREVLİSİ, KAPICI, BEKÇİ) TAHLİYE İŞLEMİ 

1- Dilekçe
2- Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise tapu kayıt örneği,
3- Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,
4- İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,
5- İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği. 

 

7 Gün

 

        9.

2886 SAYILI DEVLET İHALE KANUNUN 75. MADDESİ GEREĞİNCE TAHKİKAT

(ECRİMİSİL VE TAHLİYE)

1- İlgili kurumun talep yazısı

2- Boşaltılması istenilen yer için yapılan tebligat,

3- Kira sözleşmesi ve diğer her türlü bilgi ve belgeler.

15 Gün

 

        10.

DERNEK LOKALİ İZİN BELGESİ VERİLMESİ

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

     Yönetim kurulu kararının fotokopisi,

2- Tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,
4- Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge

1 gün

 

 

         11.

5651 SAYILI KANUN GEREĞİNCE TİCARİ AMAÇLA İNTERNET TOPLU KULLANIM SAĞLAYICI İZİN BELGESİ VERİLMESİ

Başvuru Belgeleri:

1- Matbu dilekçe  

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi levhası fotokopisi

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı lisans belgesi fotokopisi

15 Gün

 

        12.

E-POSTA YOLUYLA YAPILAN BAŞVURULAR

İnternet aracılığı ile e-mail yoluyla yapılan başvurular ve Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza yönlendirilen ve diğer  mailler

30 Gün

 

       13.

VATANDAŞLARDAN ELDEN VEYA POSTA İLE GELEN DİLEKÇELER

1- Dilekçe

Kaymakam ya da Yazı işleri Müdürü tarafından havale edilmiş dilekçeler,

Not : Adı soyadı, tarih, adres ve imza olmayan dilekçeler işleme alınmaz.

30 gün

 

       14.

EVRAK  VE DİLEKÇE HAVALE İŞLEMİ

Elden veya posta yolu ile gelen resmi evrak ve dilekçeler ilgili kuruma havale edilir.

İvedilikle

 

       15.

İNSAN HAKLARI İHLALLERİNE AİT BAŞVURULAR

 1- Başvuru Formu

30 Gün

 

       16.

4982 SAYILI BİLGİ EDİNME HAKKI KANUNU GEREĞİNCE YAPILAN MÜRACAATLAR

 

1- Bilgi edinme başvuru formu

a)Gerçek kişiler için,

b)Tüzel kişiler için

 (Süre 15 gün olup, bilginin başka kurumdan temin edilmesi durumunda süre 30 iş günüdür.)

   

 

15 İş günü

 

 

       17.

DİSİPLİN CEZASINA İTİRAZ İŞLEMLERİ

1-İtiraz dilekçesi (7 gün içinde)

2-Disiplin cezası kararı

3-Disiplin cezası kararı tebliğ-tebellüğ belgesi

30 Gün

 

       18.

MUHTAR İZİN BAŞVURUSU

1- izin talep dilekçesi (İmzalı, mühürlü)

(İzine ayrılan muhtara 1. azanın vekâlet etmesi asıldır.)

15 Dakika

 

       19.

MUHTAR  İMZA

SİRKÜLERİ TASDİKİ

Muhtarın imza ve mührünü taşıyan belge,

10 Dakika

 

       20.

MUHTAR GÖREV BELGESİ

Talep

10 Dakika

 

       21.

YIPRANMIŞ, KAYBOLMUŞ VEYA ÇALINMIŞ MÜHÜR MÜRACAATI

1-Muhtarlık mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığına dair dilekçe.

2-Çalındı ise kolluk kuvvetlerince hazırlanmış tutanak.

3-Mühür bedeli dekontu ve eski berat

1 Ay

 

       22.

CİMER BAŞVURULARI

1- Başvuru dilekçesi

2- İnternet üzerinden yapılan Cimer başvuruları

 

 

15 Gün

 

 

        23.

KAMU GÖREVLİLERİ ETİK DAVRANIŞ İLKELERİ BAŞVURUSU

1- Dilekçe  

2- Barsa belge, tutanak

 

15 Gün

 

       24.

OMBUDSMANLIK BAŞVURUSU

 

1- Başvuru Formu

2- Konu ile ilgili belgeler

 (İdarenin her türlü eylem ve işlemleri ile tutum ve davranışlarına karşı, yapılan başvurular 3 gün içinde  gönderilir.)

3

İş günü

 

        25.

ADLİ SİCİL BELGESİ

  (Sabıka Kaydı)

1- Nüfus Cüzdanı veya diğer kimlik belgeleri

 

5 Dakika

 

26.

 AÇIK KAPI BAŞVURUSU

1- Dilekçe

2- Sistem üzerinden gelen başvurular

7 Gün

 

29.

TÜKETİCİ SORUNLARI BAŞVURUSU
 (Başvurular Tüketici Hakem Heyeti Bürosuna yönlendirilir)

1- Matbu Başvuru Dilekçesi

2- Fatura,

3- Satış Fişi
4- Garanti Belgesi veya Sözleşme

6

Ay içinde

 

 

 

 

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvurunun eksiksiz belge ile yapıldığı hallerde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri                     :

İsim            : Dursun ÇAKMAK                  

Unvan         :Yazı İşleri Müdürü                       

Adres          : Arnavutköy  Kaymakamlığı                                                     

Tel              : 0(212) 597 92 32                               

Faks            : 0(212) 597 46 85                                                          

E-Posta       : durusn.cakmak@icisleri.gov.tr

 

İkinci Müracaat Yeri                :

İsim            : Ahmet ODABAŞ

Unvan         : Kaymakam      

Adres          : Arnavutköy Kaymakamlığı

Tel              : 0(212) 597 92 32   

Faks            : 0(212) 597 46 85

E-Posta       : ahmet.odabas@icisleri.gov.tr 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Açık Kapı
Taşoluk Mahallesi Akbaba Sokak No.3 Pk:34283 Arnavutköy / İSTANBUL
0212 597 92 32 - 0212 597 24 87 - Faks: 0212 597 46 85